Re: POhoda - zavedení DHM
Zdravím, Pohoda je dobrý program - pracuji s ním již řadu let. Při zavedení faktruy musíte rovnou zvolit - předkontace - drobný majetek, při likvidaci se ukáže tabulka, zde chcete rovnou vložit na kartu, dáte OK a je to. Zkontrolujete cenu, doplníte ostatní a hotovo. Žádné zhodnocení už nebudete přikládat. Pojistka, opravy, pneu - to vše jde pak rovnou do výdajů. Přeji pěkný den a vydržte s Pohodou........
Re: POhoda - zavedení DHM - ještě prosím
Zdeňko, moc vám děkuji, potěšila jste mě, jsem opravdu začátečník, i v PU.
POradíte mi ještě prosím? - účet na drobný majetek v účtové osnově nemám, musím ho tedy sama vytvořit? Je to 501200? A řádky výsledovky tedy zadat stejné jako u 501000? Zkusila jsem to takto a tabulka se mi při likvidaci - chápu tím při uhrazení faktury z Bu stejně neobjevila :-( Je možné, že mám špatné nastavení? Je někde podrobnější seznam účtů než je v jejich "POužité účtové osnově"?
A Vám Pohodu instalovali přímo z jejich firmy, aby vše fungovalo jak má nebo by mělo stačit domácí nainstalování?
Re: POhoda - zavedení DHM - ještě prosím
Mrkněte do historie, je tady toho hodně - zadejte drobný majetek do vyhledávače. Ano, instalovala jsem si sama a postupně upravovala dle mých požadavků a zkušeností, takže hodně štěstí, také na stránkách www.stormware.cz mají otázky a odpovědi, hodně tam taho najdete.....
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
18. 7. 2009 21:53
Dobrý den,
prosím o radu.
Učím se pracovat s programem Pohoda.