Hlavní navigace

DPP - student - daňové přiznání

• (neregistrovaný) 80.250.8.---

14. 8. 2009 14:52

Dobrý den,

chci se zeptat, zda když jsem jako student si vydělala na DPP cca 20 000 po dobu tří měsíců - vešlo se to do limitu 150ti hodin, tak jestli na toto musm podávat daňové přiznání nebo ne. Děkuji.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 8. 2009 15:03

Renata (neregistrovaný) 80.188.42.---

Re: DPP - student - daňové přiznání
      Pokud to bylo u jednoho zaměstnavatele, nebo postupně u více, daňové přiznání podávat nemusíte. Pouze pokud byste měl zároveň více zaměstnavatelů a u obou (všech) měl více než 5000 měsíčně. Pokud jste podepsal daňové prohlášení, pak vám byla nejspíš uplatněna i sleva na poplatníka. Měl byste mít výplatní pásky, ze kterých vyčtete, zda jste nějakou daň platit,a pokud ano, v případě, že byste požádal toho zaměstnavatele do 15.2. o roční zúčtování, vrátí vám ji zpět.

• 14. 8. 2009 15:03

J (neregistrovaný) 213.192.2.---

Podepsala jste u zaměstnavatele prohlášení poplatníka?

• 14. 8. 2009 22:27

Dany (neregistrovaný) 90.179.15.---

prohlášení jsem podepsala, pracovala jsem tam od ledna do dubna, a pak jsem se nechala od května zaměstnat u jiného zaměstnavatele na plný úvazek. To od ledna do dubna byla jen brigáda na DPP, ale se "snovou" mzdou za hodinu (byla jsem navíc student)... nicméně teď jsem zaměstnaná na plný úvazek (protože mi už bylo 26) a netuším, zda příští rok musím brigádu do daňového přiznání uvést - bude to mé první daňové přiznání... :-(
      a ještě bych se chtěla zeptat, jak je to se slevou na dani, když je člověk student a již je mu 26, a ještě studuje?

• 14. 8. 2009 22:39

Jiřka1 (neregistrovaný) 88.101.130.---