Hlavní navigace

Tabulka slev na SP

• (neregistrovaný) 90.179.26.---

17. 8. 2009 14:12

Prosím může mi někdo popsat kolonky pro uplatňování slev SP. Stáhla jsem si to z letecké pošty, ale nevím na co jsou jednotlivé sloupce. Děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 8. 2009 20:36

Helena P. (neregistrovaný) 85.239.229.---

Re: Tabulka slev na SP
      Letecká pošta je název webu, kde si můžete uložit nějaký soubor a 16 dní tam je a každý, kdo ví odkaz kde tento soubor je, si ho může stáhnout: Nevím jestli to vysvětluji srozumitelně, jsem laik na počítačovou mluvu :-)
      Takových webů je víc, mají různá omezení (velikost souboru, počet stažení, doba uložení na webu - víc nevím). Mně se líbila Letecká pošta, tak jsem tam uložila Tabulku (vyrobenou v Excelu), která umí počítat slevy na sociální - to aby autorka tabulky nemusela každému kdo požádá přeposílat tabulku jednotlivě ze svého emailu.
      Pokud o Letecké poště chcete vědět víc, tak si to přečtěte třeba tady :
      http://leteckaposta.cz/why

• 17. 8. 2009 20:44

jo (neregistrovaný) 90.180.142.---

Re: OT Tabulka slev na SP
      Hezky jsme se sešly :)) mezitím jsem dole v diskuzi leteckou poštu zjistila, jste moc hodná, že jste dala k dobrému. Paní J. už jsem odpovídala, snad to bude alespoň trochu pochopitelné..., hezký večer.

• 17. 8. 2009 20:49

Já jsem také jen uživatel tabulky, dostala jsem ji asi před měsícem od autorky "ab" z BC, která ji z počátku rozesílala mailem - a mne jen napadlo Tabulku pověsit na Leteckou poštu.
      Hezký večer :-)

• 17. 8. 2009 20:58

to jsem pochopila, že jste uživatel, ale už jenom" to, že vás to napadlo pověsit na LP, já jsem schopná pověsit leda tak prádlo na šňůru ... :)) Člověk se pořád učí ..., mějte se hezky.

• 18. 8. 2009 9:21

Re: Tabulka slev na SP?
      Tabulka je tady:

http://leteckaposta.cz/706446364

• 17. 8. 2009 20:41

Re: Tabulka slev na SP
      už jsem to zjistila z BC diskuze.