Hlavní navigace

Práce při studiu

• (neregistrovaný) 84.21.103.---

18. 8. 2009 22:30

Studuji poslední ročník VŠ,je mi 26 let a již rok pracuji na dohodu o pracovní činnosti u zaměstnavatele,který předpokládá,že zůstanu i po dokončení studií.V některých měsících vykážu dle množství práce a možného času pouze 30 odpracovaných hodin,většinou dosáhnu na klasický počet 4hod/prac.den,ale v měsích červenec-září dosahuji odpracovanými hodinami na úvazek plný.Ráda bych od zaměstnavatele získala smlouvu na pracovní poměr(1/2 nebo 3/4 úvazku),neboť dohoda o pracovní činnosti je pro mě dále neúnosná.Účetní firmy mi však tvrdí,že mi tuto smlouvu dát nemůže,potože by byly problémy v měsících s málo odpracovanými hodinami.Lze mít pracovní poměr na 1/2 nebo 3/4 úvazku a přitom v některých měsících odpracovat pouze např.30hodin?Kde bych informace o této problematice mohla nastudovat?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 8. 2009 23:49

Jiřka1 (neregistrovaný) 88.101.130.---

Re: Práce při studiu