Peněžní deník - poraďte

• (neregistrovaný)

14. 9. 2009 18:10

Ahoj, rád bych se zeptal na některé dotazy pokud je to možné.

Bylo mi řečeno, že pokud budu uplatňovat paušální výdaje 60% tak mi stačí k daňové evidenci pouze peněžní deník a výpisy z jednotlivých účtů. Příjmové doklady vystavovat nemusím, protože samotný výpis z účtu se bere jako příjmový doklad.

Snad se tedy nemýlím pokud ano opravte mne, ale na finančním úřadě by s tímto neměl být problém. Teď ale k dotazům.

V peněžním deníku si vedu tedy pro každý účet své buňky (PayPal.com, Bank. účet, hotovost, Moneybookers.com) kde mám k jednotlivým účtům napsány příjmy s popisem a datumem.

Jde mi o to jak mám postupovat když převádím mezi účty většinou z PayPal.com a Moneybookers.com na bankovní účet protože jinak to vybrat nejde, zaznamenává se toto do peněžního deníku popřípadě jakým způsobem a kam?? Aby poté nevznikl dvojitý zisk jednou na PayPal a jednou na bank. účtu. Jsem v tomhle trochu začátečník.

Jak je to s výběry pro vlastní potřeby? Musí se taky zapisovat do peněžního deníku?

Prosím o radu jak by jste toto řešili, aby to stačilo Fú a zároveň aby si s tím věděl rady účetní který poté bude dělat daně jednou za rok.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 14. 9. 2009 18:55

IrenaŠ (neregistrovaný)

Re: Peněžní deník - poraďte
      Při uplatňování výdajů %, vůbec nemusíte vést peněžní deník, pouze záznamy o příjmech a evidenci pohledávek.

• 15. 9. 2009 8:07

jk. (neregistrovaný)

Vzhledem k tomu, že píšete "zároveň aby si s tím věděl rady účetní který poté bude dělat daně jednou za rok", bylo by nejlepší se poradit s ním, jakou formou to máte vést, aby to jemu vyhovovalo.

• 15. 9. 2009 11:06

Dagmara (neregistrovaný)