Re: vrácení zboží z internetu
Dobrý den,
můžu se prosím zeptat, jak postupovat, když prodávající firma mi ne a ne poslat mé peníze zpět???
Zboží jsem jim odeslal, pojistil, oni ho převzali od pošty, napsali mi maily jak mi peníze pošlou. Několikrát jsem jim volal a urgoval a oni se pořád jen vymlouvají a svádí to jeden kolega na druhého. Už je to asi 3 měsíce a peníze pořád nikde.
Jak mám jako zákazník z nich ty peníze dostat? popř. čím jim v telefonu pohrozit, aby je to konečně přimělo mi mé peníze poslat zpět???
Děkuji za odpověď.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 9. 2009 13:13
koupila jsem si věc přes internetový obchod. do 14-ti můžu toto zboží z důvodu že se mi nelíbí vrátit. internetový obchod mi toto potvrdil. nevíte někdo, jestli jsou povinni mi vrátit jen cenu zboží nebo i poštovné, které jsem se zbožím zaplatila? díky