Hlavní navigace

Reklamace faktury za telefon

  • (neregistrovaný) 90.178.198.---

    30. 9. 2009 10:57

    Dobrý den,
    obdrželi jsme chybnou fakturu za telefon (již druhý měsíc nám neodečetli slevu, na kterou máme nárok), fakturu jsme reklamovali a máme odklad platby, tzn. budeme platit až po vyřešení reklamace, tj. do 30 dnů. Domnívám se správně, že fakturu, která je za období 17.8.-16.9. běžným způsobem zapíšu do účetnictví do přijatých faktur, uplatním nárok na odpočet DPH za 09/09 v plné výši, pouze ji zatím nebudu platit - po vyřešení reklamace nám stejně nějakým způsobem musí vystavit asi dobropis, je to tak nebo se pletu ?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).