Nemožnost přihlášení do datové schránky.

  • (neregistrovaný)

    26. 10. 2009 10:31

    Dobrý den,
    od pátku 23.10.2009 se nemohu přihlásit do datové schránky. Předtím jsem se tam v pořádku přihlásil 16.10., 19.10. i 21.10. Ale od pátku 23.10.2009 se mi to již bohužel nikdy nepodařilo. Vkládám uživatelské jméno, tak jak nám přišlo v obálce i heslo, které jsem si při aktivaci schránky ihned změnil. No program po zadání obojího hlásí neustále hlášku:

    Chyba přihlášení, znovu zadejte údaje.

    V pátek se mi podařilo se dovolat na 270 005 200, kde mi sdělili, že by všechno mělo chodit v pořádku a že si mám zažádat o nové přístupové údaje, které mi vygenerují na nejbližšším Czech Pointu.
    Já jsem se jich ještě zeptal, kolikrát se mohu neúspěšně přihlásit po sobě, aniž by se cokoli stalo. Operátor mi tvrdil, že když se 5x po sobě neúspěšně přihlásím (program nedokáže poznat, jestli se stala chyba mezi mým PC a serverem datových schránek, nebo zda jsem zadal chybné přihlašovací jméno či heslo). Dnes jsem se zkoušel neustále za sebou přihlašovat (neúspěšně) a podařilo se mi to celkem 11x , aniž se něco zablokovalo.

    Má ještě někdo podobný problém s přihlášením ??

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 26. 10. 2009 13:41

      JanaB (neregistrovaný)

      Re: Nemožnost přihlášení do datové schrá
      také jsem s tím měla v pátek problém - změnila jsem změněné heslo a pak už mi to šlo

    • 26. 10. 2009 14:28

      A. (neregistrovaný)

      Re: Nemožnost přihlášení do datové schrá
      Mně už se to bohužel také stalo, ne v pátek, ale dříve, ale nakonec jsem se tam také dostala... obávám se, že to ještě zcela nemají vychytáno a nevím, jak to dopadne, až se tam konečně všichni přihlásí... :-(

    • 27. 10. 2009 6:09

      Tomas (neregistrovaný)

      Re: Nemožnost přihlášení do datové schrá
      Ale heslo můžete změnit jenom přímo v datové schránce, takže když se Vám tam nepodaří přihlásit, heslo těžko změníte.

      Ale po nevím už kolikátém pokusu dovolat se na infolinku mi sdělili, že přihlašovací jméno, kterým jsem se pokoušel přihlásit bylo zrušeno. Prý jsme měli změnu v obchodním rejstříku poté, co nám již byly zaslány původní přihlašovací údaje.
      Stačí tedy, aby jednatel firmy si nechal změnit adresu bydliště v obchodním rejstříku (probíhá to tak, že jeho starý záznam celý vymažou a nový záznam s novou adresou tam zadaji znova), na základě tohoto Vám zruší stávající přihlašovací údaje (takže se do datové schránky nemůžete přihlásit) a vygenerují Vám údaje nové. Ale lhůta, do kdy by Vám měli nové údaje dorazit není žádným předpisem stanovena. Takže se může stát, že se nebudete moci (když máte jen jednoho jednatele v OR) třeba i 3 týdny přihlásit do datové schránky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).