Re: Ukončení PP zaměstnancem ze zdravotn
Stačí potvrzení praktického lékaře? Ano,jde o okamžité zrušení bez výpovědní lhůty.
Tady to jasně vidíte, slovo sem, slovo tam, když jeden někoho opraví a usměrní, dočká se většinou ironických poznámek o slovíčkaření a podobně.
Přitom někteří nejen tazatelé ale i odpovídající neznají zákon, nebo jsou líní ho otevřít a pak létají vzduchem pojmy-holinky,hodinky, všechno jedno, hlavně že se píše a případně ještě napadá druhý. Je to někdy opravdu na rozmyšlenou, zda vůbec do diskuze vstupovat. Jsou pochopitelně i ti druzí, jako Vy, kteří kvalifikovaně a ochotně radí a pomáhají, ale ne vždy se vděku dočkají.
Mějte se a nevěšte hlavu. (s tramvají bych počkal, poslední dobou se nějak množí jejich nehody a srážky, byla by to škoda).
,byla by to škoda).
>>
>>ufff, to jste mě potěšili oba dva, že nejen mě to
>>bere
>>nervy, i když při jednookém sledování seirálu VKV
>>jsem
>>myslela, že omdlím, když jsem slyšela jak lékař dává
>>-
>>okamžitou výpověď a klidně zůstává doma !!!
>
>Díky za podporu, já jsem naopak div neomdlela včera,
>když jsem se dověděla od děkana právnické fakulty v
>Plzni, jak to vlastně je s tím okamžitým zrušeným PP a
>jeho neplatností.
tak to mi něco asi uniklo,(třeba mi to přiblížíte), ale napadlo ne- nestudoval on taky v Plzni?
Re: pro Páju
Ano, studoval, a jako u býv. min. spravedlnosti bych očekávala alespoň elementární znalosti, i když vím, že pracovní právo každého neživí - měl říci, že tím, že bývalý děkan a proděkan podali žalobu na neplatnost okam. zrušení PP, jsou v pracovním poměru i nadále, ale že mu morální důvody brání jim platit náhradu, která by jim jinak náležela (tj. bez soudního rozhodnutí). Takže o neplanosti podle toho rozhoduje bývalý zaměstnavatel, co se stalo, dá se odestát apod. Pak advokáti a ostatní vypadají jako pitomci.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.