Dobrý den,
samozřejmě bude třeba vyřídit nové doklady a záležitosti spojené s bydlením. Z hlediska podnikání bych doporučovala změnu na úřady nahlásit přes jakékoliv registrační místo živnostenského úřadu. Více: Ohlášení živnosti a změn přes jednotný registrační formulář je jednodušší. Víme, jak na to
Rovněž doporučuji projít uzavřené smlouvy, pojistky apod. I zde bude nutné postupně provést změny.
Dagmar Kučerová ;)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
22. 7. 2011 13:41
Dobrý den, prosím o radu na co nezapomenou při stěhování firmy (OSVČ). Jedná se o změnu mezi okresy v rámci jednoho kraje.
Co kde nahlásit? Kam zajít osobně, kam poslat email, kam raději poslat doporučený dopis? Které úřady je třeba převést do nového působiště ? Co zařídit před stěhováním a co stačí po.
Na co prostě nezapomenou...
Děkuji za odpověď Hynek Kalista