Hlavní navigace

Storno faktury

  • (neregistrovaný) 85.160.38.---

    2. 12. 2009 14:20

    Jak provést storno faktury? Vyrobili jsme zakázku, kterou ale zákazník včas stornoval, jen naše vnitřní komunikace neproběhla, jak by měla, takže zakázka vyrobena, faktura vystavena. Nyní nám již měsíc faktura visí v pohledávkých, ale nikdy ji nedostaneme uhrazenou, proto bysme ji rádi stornovali. Mám provést asi tak, že ji celou vymažu z evidence nebo vystavit dobropis, to asi ne, odběratel ji vůbec nedostal. Díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 12. 2009 14:33

      Jana N. (neregistrovaný) 195.5.186.---

      Re: Storno faktury
      Pokud odběratel vůbec nedostal ani nezaúčotval asi vám
      nepotvrdí dobropis, my děláme storno faktury s přílohou
      v textu , že zdanitelné plnění se neuskutečnilo. asi to není
      nejlepší, ale zatím nám to kontrola brala.

    • 2. 12. 2009 14:35

      Check (neregistrovaný) 88.100.244.---

      Re: Storno faktury
      A v jakém měsíci jste tu fakturu vystavovali??? Jestli v listopadu, tak to bych po dohodě s odběratelem, mu fakturu poslal a rovnou i s dobropisem a všichni budou spokojení.-)

    • 2. 12. 2009 14:46

      Erika (neregistrovaný) 85.160.38.---

      Re: Storno faktury
      Bohužel nemůžeme být všichni spokojení, faktura je z října. No já mám taky vytvořenou takovou přílohu nazvanou storno faktury, podepsanou od všech možných i nemožných vedoucích a tak to asi udělám tak, že v číselné řadě nechám jen hlavičku faktury s názvem firmy a s nulovou hodnotou, protože položky prostě vystornuji, tedy vymažu?????????

    • 2. 12. 2009 15:24

      york (neregistrovaný) 84.242.101.---

      Re: Storno faktury
      Storno není to, že vymažete položky. Storno je, že vystavíte stornovací fakturu(doklad) S MÍNUSEM všechny položky a k tomu přidáte všechny možné důvody, proč je stornováno.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).