Založení eshopu

• (neregistrovaný)

3. 8. 2011 20:46

Dobrý den, měla bych dotaz co se týká založení eshopu. Jaké jsou podmínky, co všechno je k tomu potřebu, co vše na nich musí být uvedeno... V současné době již pracuji jako osvč ale v jiném oboru a eshopem si chci jen tzv. přivydělat. živnostenské oprávnění mám, musím i přesto založení eshopu nahlásit na živnostenském úřadě? Můžou se u eshopu také uplatňovat výdaje paušálem? Vzhledem k tomu, že již pracuji na ičo, tak mám svoji číselnou řadu faktur. U eshopu budu vystavovat také faktury. Mohu si tam vystavovat faktury s jinou číselnou řadou aby se mi obě činnosti nemíchaly dohromady?
    Děkuji

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 8. 2011 15:22

Sly (neregistrovaný)

Měl jsem pro Vás rozepsanou dlouhou odpověď, ale multifunkční myš vzala za své... takže stručně z dlouholetých zkušeností.

- náklady nejsou stokoruny ani pár tisícovek!
      - levný shop bez reklamy, katalogu, srovnavacu (jsou placené) = minimální návstevnost => 1-1.2% obj z počtu návštěvníku (dle sortimentu).. je ztráta času, nervů, peněz a věnovaného úsilý
      - zivnosták stačí
      - údaje o firmě, obchodní/dopravní/reklamační podmínky - lze "převzít" z jiných stránek nejlépe od firmy, která má certifikát SAOP
      - faktury eshop nedělá (většinou).. použijete Váš účetní program (variabilní symbol je č. obj.), později možnost propojení obou programu (synchronizace - nazvy, ceny, sklad, objednávky)
      - berte pronajaté (měsíční platba) řešení od nějaké zkušenější firmy, vyzkoušíte si, ošaháte, později možnost dokupu modulů, úprav. Navíc mají lidi (oddělení), kteří Vám pomohou (opět placeně) s propagací, SEO atd.
      - napr. www.fastcentrik.cz, www.shopsys.cz, www.shoptet.cz

• 5. 8. 2011 10:42

Lenka (neregistrovaný)