Re: Roční zúčtování daně
>chtěla bych vás poprosit o rady. Omlouvám se, pokud
>jsou primitivní otázky, ale jsem nováček :-(.
>1) Mám jednu zaměstnankyni, která k nám nastoupila v
>listopadu roku 2009. Ale nedávno podepsala prohlášení v
>minulém zaměstnání, volali ji, aby se dostavila. Tudíž
>u mne prohlášení nelze podepsat - nemohu ji udělat
>roční zúčtování daně. Stačí jim tedy poslat potvrzení o
>zdanitelných příjmech, tak jak jejich paní účetní
>chtěla?A když zaměstnankyni vyjde přeplatek, pošlou ji to
>na účet?
jestliže měla souběžné příjmy ze závislé činnosti v roce 2009 a byla odvedena zálohová daň, tak nelze provést RZD a musí si podat DP
proč nedávno podepisovala Prohlášení?
>2) Druhý dotaz je, že máme zaměstnance, kteří jsou
>dárci krve - vždy mi stačilo potvrzení z odběrné stanice.
>Může stačit pouze kartička, kterou mají a kde mají den
>odběru, taktéž i razítko nemocničního střediska a
>podpis tamního zaměstnace?
ne,musí mít potvrzení o odběru ,na vyžádání ho vydávají
>3) Máme zaměstnankyni, která měla v r. 2009 dohodu o
>provedení práce i u jiného zaměstnavatele. U nás byla
>celý rok 2009 v HPP. Prý u nich ani žádné prohlášení
>nepodepisovala, můžu ji provést vyúčtování daně, aniž
>bych chtěla potvrzení o zdanitelných příjmech od
>zaměstnavatele, kde byla na té dohodě?
záleží jestli příjem na DPP byl do 5000 Kč/měsíc,potom ano
>4) Máme zaměstnance, kteří u nás dělali v roce 2009 na
>dohodu o provedení práce a po ukončení této dohody
>nastoupili do HPP. Prohlášení vyplňuju stejně, jako by
>byli na HPP celou dobu,že ano? Mám v kolonce
>zaměstnavatelů vyplnit od kdy do kdy byli u nás na dohodě a od
>kdy na HPP?
>- jedna na RD do z áří 2009, od prosince 2009 nastup do
>HPP - čerpání vzniklé dovolené (během MD), konec RD
>konec ledna 2010.
>- jeden pán - celou dobu až do října 2009 na plném
>inv.důchodu, v říjnu 2009 u nás na dohodě o provedení
>práce a od listopadu na HPP
Re: Roční zúčtování daně