Re: Okamžité zrušení PP a stravenky
Já si myslím, že to spolu vůbec nesouvisí. Mzdu vyplacenou má, tudíž podle mne žádný důvod k okamžitému zrušení není. To, že mu bez souhlasu zaměstnanace strhává nějaké peníze, to je podle mne úplně jiná záležitost. Zaměstnanec ho může žalovat, za neoprávněné srážky, ale určitě to není důvod k okamžitému zrušení PP ze strany zaměstnance.
>>>A jestli není směrnice na stravenky? Může žalovat
>>>zaměstnavatele o nezákonné provedené srážky ze mzdy?
>>>A
>>>to
>>>by byl důvod k rozvázání PP?
>>Nejsem odborník, ale jestliže srážíte cokoliv
>>zaměstnanci (kromě soudně nařízených exekucí), měl
>>byste mít
>>podepsán jeho souhlas. V opačném případě se obávám,
>>že
>>má zaměstnanec pravdu.
>
>Já si myslím, že to spolu vůbec nesouvisí.
ano souvisí
Mzdu
>vyplacenou má,
nemá, má ji zkrácvenou o nesjednané srážky ze mzdy
tudíž podle mne žádný důvod k okamžitému
>zrušení není.
ano,je
To, že mu bez souhlasu zaměstnanace strhává
>nějaké peníze, to je podle mne úplně jiná záležitost.
je to nevyplacení části mzdy,na kterou má zam-nec nárok
>Zaměstnanec ho může žalovat, za neoprávněné srážky,
>ale určitě to není důvod k okamžitému zrušení PP ze
>strany zaměstnance.
ale je
Váženi,
děkuji Vám za odpovědi. Stále nevíme, jak se postavit k situaci ale vypadá na to, že příjmeme vypověď zaměstnance. Dobře, že ještě neptá se na 3 platy... Jinak by mohl, že? Z hlediska, že nevyplaceme mu včas čast mzdy...
To ano, máte pravdu. Navrhovali jsme ředitelovi aby zrušil stravenky a provedení srážek z mezd a abychom je kupovali dopředu a zaměstnanci by mohly kupovat stravenky za 45 % ceny přes pokladnu na základě docházky... Ale to nechce a tak budeme dal srážet z mezd a rozdávat stravenky se zpožděním měsíc a víc... A co s tím zaměstnancem, co dává výpověď s okamžitým zrušením PP? Pro firmu je dobrý pracovník... asi už má jinou práci...