Re: Fotografie
>Dobrý den.
>Pracuji jako porodní asistentka na
>gynekologicko-porodnickém oddělení. Na oddělení i před ambulancí je
>(jak je zvykem) vývěska se jmény personálu - zdravotních
>sestřiček a porodních asistentek, které se o pacientky
>na jednotlivých pracovištích starají. Nyní přišli
>nadřízení s tím, že u jednotlivých jmen na těchto
>vývěskách budou i fotografie jmenovaných sestřiček. Já osobně
>a se mnou i některé mé kolegyně opravdu nemáme zájem
>se takto "vystavovat".
>Chci se proto zeptat, zda nám může zaměstnavatel
>nařídit nechat se vyfotit a mít umístěné tyto fotografie
>jak uvádím výše.
může Vám nařídit co cche, ale zákonné právo na to nemá. Domluvte se s kolegyněmi a zam-teli sdělte, že tí nesouhlasíte. Vy si rozhodujete sami, jak, kdy a kde bude naloženo s Vaší podobiznou, nejste povinny poslechnout.
Má na to nějaké zákonné právo??
>Neznám obor, kde by něco podobného bylo zvykem
>(obchody, banky, ani fotografii strojvedoucího vlaku či
>řidiče autobusu, který mě veze, jsem nikde neviděla
>vyvěšenou).
>Nutno ještě podotknout, že vizitku se jménem,
>fotografií, pracovním zařazením,... samozřejmě nosíme
>viditelně všechny.
>Moc Vám děkuji za odpovědi a přeji všem příjemné, i
>když trošku studené, zimní dny. Lenka
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Město omylem zvýšilo daň z nemovitostí u bytů, pokusilo se to hodit na berňák
Dva květnové svátky před námi. Během kterého nakoupíte a během kterého nikoli?
Jako vstup na ligu zdarma? Lidé cupují kulturu pro všechny a bojí se o kvalitu muzeí
Fond dal facku všem občanům ČR, ti totiž nakonec dotace pro Agrofert nejspíše zaplatí
Proč někomu přijdou od berňáku dvě složenky k dani z nemovitostí?
Jedno rozhodnutí vás může připravit o starobní důchod. Jak to zvrátit?
7. 2. 2010 12:00
Dobrý den.