Hlavní navigace

DE a doklady

  • (neregistrovaný) 90.177.234.---

    25. 2. 2010 11:04

    Dobrý den,
    zákazník je zaměstnaný, jako vedlejší činnost podniká od poloviny roku 2009. Než si zřídil bankovní účet pro podnikání, platil závazky ze soukromých účtů. Pak si založil účet u mBank, ale ne podnikatelský, takže tam má sraženou rovnou daň z připsaných úroků. Ty bych tedy do DE vůbec nemusela zahrnovat, že? Jaký stav majetku pak uvést do DP? Nebude mi souhlasit stav na bank.účtu k 31.12.2009. Stejně tak nemůžu dát faktury, které platil ze svých účtů, do banky, protože mi to rozhodí stav. Nevím, jak teď postupovat. Dát faktury, které platil ze soukromých účtů na začátku podnikání jako hrazené hotově??? Pak bych ale neměla žádný doklad o provedené platbě a zase by mi nesouhlasil stav v pokladně... Tak jsem se do toho zamotala a nevím, jak dál. prosím o rady a názory. Díky předem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).