Hlavní navigace

Opakovaná reklamace

  • (neregistrovaný) 85.70.168.---

    25. 2. 2010 11:47

    Dobrý den,

    před třemi roky jsem zakoupil v optice brýle, po roce jsem ji reklamoval pro oloupanou barvu, bylo mi vyhověno s tím, že rámeček již není a že si mám vybrat nový, v případě vyšší ceny doplatím pouze rozdíl. Nový rámeček byl dražší a tak jsem doplatil, skla byla zdarma. Po dvou letech mi nová brýle praskla a opět mi v optice řekli, že daný typ obruby již není a že si mám vybrat novou. Bohužel jsem si žádnou nevybral, mám nárok na vrácení peněz? a to v plné výši ceny druhé brýle a skel, když jsem doplácel před dvěma roky jen část ceny nové brýle a skla byla zdarma? Děkuji za odpověď

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).