Hlavní navigace

Nepřevzaté zboží zaslané na dobírku

  • (neregistrovaný) 89.102.154.---

    3. 3. 2010 8:52

    Dobrý den, mohl by mi prosím někdo poradit jak mám v DE
    postupovat v případě,že jsem na základě objednávky vystavila
    fakturu a poslala zboží na dobírku a zákazním si jí nevyzvedl a mě se zboží vrátilo zpět?? Postupovala jsem takto :
    1. vystavila jsem fakturu /způsob úhrady dobírka/ a zařadila do pohledávek
    2. poslala jako obchodní balík a cenu poštovného na základě podacího lístku dala do nákladů
    3. vrátil se mi balík a pošta mi vyplatila 22,-- tzv. doběrečné, nedostala jsem žádný doklad na 22,-- - dám do kolonky výdej, ale s mínusem???
    4. jak mám fakturu odstranit z pohledávek, když ji už nikdy neuhradí??? tím, že se mi balík vrátil už nemám za nikým pohledávku

    Děkuji.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).