Hlavní navigace

upc

  • (neregistrovaný) 77.78.92.---

    6. 3. 2010 19:58

    Dobrý den. Po roce od ukončení smlouvy s UPC mi nějaký automat po telefonu sdělil,že jsem dlužník a musim to uhradit. Tak jsem napsal na Klientské centrum,kde mi řekli,že evidují nevrácený modem a že chtějí zaplatit pokutu 5 tis Kč. Modem jsem jim ale poslal poštou hned po přestěhování. Ale po roce již nemůžu najít lístek z pošty,takže nemám žádný důkaz. Zaráží mě,že na to přišli po roce. Pokuta 5000 Kč je po 7 dnech. Proč mi tedy někdo nedal vědět po tom týdnu? To bych ten lístek měl. Ani žádná upomínka mi během roku nepřišla. Nabízel jsem jim,že uhradím cenu modemu,ale oni pořád,že musím zaplatit 5000 Kč. Platit to ale rozhodně nehodlám. Mají právo rok se neozvat a poté po mě žádat doklad z pošty? A ještě,když už s nimi nemám rok žádnou platnou smlouvu? Jak mi dokáží oni,že ten modem po příchodu k nim někdo "nezašantročil". Přeci nejde rok čekat a pak bez jakékoliv upomínky člověka označit za dlužníka a posílat na něj exekutora. Na koho se můžu v této věci obrátit?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).