Re: A pokud má smlouvu, ale neměl odměnu
cestovné jednateli náleží, jestliže je to buď sjednáno ve smlouvě o výkonu funkce jednatele nebo schváleno VH s.r.o.
Pokud má mandátní smlouvu místo smlouvy o výkonu funkce, tak podstatnoui náležitostí mand.smlouvy je úplata-povinnost mandanta zaplatit dle § 571 obch.z. i když není výše sjednána ve smlouvě.Nezávisle na tom, je-li cestovné v man.smlouvě sjednáno, tak náleží.
není-li žaqlobce,není soudce, pokud si nebude stažovat, tak s tím asi nic neuděláte, ale nejsem si jistý, zda nebude problém z hlediska daní nebo účetně, toto neovládám, dokonce jsem kdesi slyšel názor, že mand.smlouva aniž by byla vyplacena odměna, znamená důvod k darovací dani ze strany mandanta.To ale jen z doslechu.
OT: ale nejsem právník :-))
Dočetla jsem se, že "nepřímo pro argumentaci" lze využít rozsudek NSS z 3.4.2001 sp.zn. 29 Cdo 2024/2000 při posouzení bezúplatného výkonu fce jednatele - nevzniká jiný majetkový prospěch a tudíž nelze podrobit dani darovací.
>
>>darovací dani ze strany mandanta.To ale jen z
>>doslechu.
>
>OT: ale nejsem právník :-))
>Dočetla jsem se, že "nepřímo pro argumentaci" lze
>využít rozsudek NSS z 3.4.2001 sp.zn. 29 Cdo 2024/2000 při
>posouzení bezúplatného výkonu fce jednatele - nevzniká
>jiný majetkový prospěch a tudíž nelze podrobit dani
>darovací.
tak to vidíte, přece je někdo rozumný.
To cestovné bez ohledu na odměnu, pokud je uvedeno ve smlouvě, dejte.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Město omylem zvýšilo daň z nemovitostí u bytů, pokusilo se to hodit na berňák
Dva květnové svátky před námi. Během kterého nakoupíte a během kterého nikoli?
Jako vstup na ligu zdarma? Lidé cupují kulturu pro všechny a bojí se o kvalitu muzeí
Fond dal facku všem občanům ČR, ti totiž nakonec dotace pro Agrofert nejspíše zaplatí
Proč někomu přijdou od berňáku dvě složenky k dani z nemovitostí?