Re: Poštovní poukázka - reklamace
Obávám se že reklamací u pošty byste nevyřešila vůbec nic. Jestli jste zaplatila za zboží předem tak se pokuste navázat kontakt s prodejcem neboť on určitě peníze obdržel a měl by za ně tedy poslat zboží. Pošta je v tomto případě pouze zprostředkovatel a reklamovat můžete až budete vědět že příjemce peníze skutečně neobdržel. Držím palce.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
9. 4. 2010 15:10
Zdravím Vás, zaslala jsem 850 Kč poštovní poukázkou typu C (tj. na adresu příjemce), ale neobdržela jsem zboží, prodejce nekomunikuje. Můžu v takovém případě "reklamovat" zaslání peněz u ČS pošty?