Hlavní navigace

Poštovní poukázka - reklamace

  • (neregistrovaný)

    9. 4. 2010 15:10

    Zdravím Vás, zaslala jsem 850 Kč poštovní poukázkou typu C (tj. na adresu příjemce), ale neobdržela jsem zboží, prodejce nekomunikuje. Můžu v takovém případě "reklamovat" zaslání peněz u ČS pošty?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 4. 2010 19:12

      a (neregistrovaný)

      Re: Poštovní poukázka - reklamace
      Obávám se že reklamací u pošty byste nevyřešila vůbec nic. Jestli jste zaplatila za zboží předem tak se pokuste navázat kontakt s prodejcem neboť on určitě peníze obdržel a měl by za ně tedy poslat zboží. Pošta je v tomto případě pouze zprostředkovatel a reklamovat můžete až budete vědět že příjemce peníze skutečně neobdržel. Držím palce.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).