Hlavní navigace

Oprávněná reklamace?

  • (neregistrovaný) 77.78.92.---

    18. 4. 2010 14:46

    Mam dotaz tykajici se reklamace u spolecnosti Ceske Radiokomunuikace a.s.
    Dne 5.2.2009 doslo se souhlasem Ceskych Radiokomunikaci k prenosu meho
    telefonniho cisla ke spolecnosti Telematika a.s. Domnivam se, ze timto
    datem mely automaticky zaniknout vsechny sluzby vazane na toto cislo
    poskytovane Ceskymi Radiokomunikacemi. Presto mi Radiokomunikace stale
    uctuji pausalni mesicni platby za sluzbu internet ADSL (i za mesic brezen
    a duben). V dubnu jsem vyuctovani (za brezen) reklamovala z duvodu
    vyse uvedeneho prevodu cisla. Reklamace mi vsak byla zamitnuta z duvodu,
    ze Radiokomunikace neobdrzely pisemnou vypoved dane sluzby. Ja se vsak
    domnivam, ze zanik telefonniho cisla (z pohledu Radiokomunikaci) je skutecnost
    nadrazena a nelze uctovat zadne sluzby na neexistujici telefonni cislo.
    Je moje interpretace spravna a ma smysl protestovat proti vyrizeni dane
    reklamace?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 18. 4. 2010 19:35

      ... (neregistrovaný) 94.138.99.---

      Re: Oprávněná reklamace?
      Mrkněte do smlouvy a všeobecných podmínek k ADSL. Pokud je v nich např. 2 měsíční výpovědní lhůta pro službu ADSL, potom jste měla tuto službu vypovědět 2 měsíce předtím, než jste přešla k jinému operátorovi.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).