Hlavní navigace

Prodej zboží

  • (neregistrovaný)

    28. 4. 2010 11:04

    Jak máme reagovat, prodali jsme starší motockrosové rukavice za 280,- přes internet. Kupujícímu se nelíbí a požaduje slevu 120,-Kč, že byly poškozeny. Nabídli jsme mu, ať je pošle zpět na dobírku, ale nechce a chce se soudit, že jsme lhali, že byly poškozené a nevěří nám. Viděl i foto. Jak máme postupovat.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 28. 4. 2010 12:22

      Romana (neregistrovaný)

      Re: Prodej zboží
      Jen vás straší a snaží se vydyndat slevu. Kvůli 280 Kč by k soudu nešel. Jestli je nechce, nechť je vrátí, na to má právo. Jestli od něj příjmete rukavice na dobírku může být akorát rád, protože obchody nejdříve chtějí zpět zboží a pak teprve vrací peníze (dobírky nepřebírají). Trvejte na svém, že buď si je ponechá, jestli chce a jestli nechce ať je vrátí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).