Hlavní navigace

Místo dobropisu výměna

  • (neregistrovaný)

    6. 5. 2010 15:47

    Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda byste řešili reklamaci námi prodaného zboží jeho výměnou. Správně by se mělo původní zboží vydobropisovat a nové nafakturovat, kolegyňka by ale ráda poslala nové zboží a při poslání ho hned odepsala na reklamační sklad, aby nám sklad seděl. Postupovali byste tak nebo byste zvolili raději běžný způsob? Je totiž možné, že se jedná o zboží z loňska, což by změnilo sazbu DPH. Moc díky za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 5. 2010 15:58

      Jana N. (neregistrovaný)

      Re: místo dobropisu výměna
      pokud by se jednalo i o změnu sazby dph, určitě bych dobropisovala starou 19% a nafakturovala,vlastně dodala letos nové zboží a odvedla novou sazbu 20%.

    • 6. 5. 2010 16:04

      MN (neregistrovaný)

      Re: místo dobropisu výměna
      Přesně tak bych si to myslela. Jen jsem potřebovala ujistit, že to tak dělají i jinde a že nedělám problémy. Jistota je jistota, už jenom ten prodej původní zboží se musí nějak prokázat. Kolegyňka tvrdí, že je to zbytečně pracné a výsledek je stejný, tak proč to tak dělat. Udělám to ale tak, jak se to má a hotovo. Díky.

    • 6. 5. 2010 16:23

      MN (neregistrovaný)

      Re: místo dobropisu výměna
      A ještě prosím o radu, jak nakládáte s dobropisovaným zbožím, které vám odběratel nevrátí. Na základě čeho ho odepíšete hned do nákladů? Někdy nám jej totiž vrací, ale teď jim majitel řekl, ať si ho nechají, že už nám je k ničemu. A já k tomu nemám ani fotografie, prostě nic.

    • 6. 5. 2010 19:57

      Jana N. (neregistrovaný)

      Re: místo dobropisu výměna
      omlouvám se, ale s tím vám neporadím, zabývám se spíše daňovou stránkou.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).