Re: místo dobropisu výměna
Přesně tak bych si to myslela. Jen jsem potřebovala ujistit, že to tak dělají i jinde a že nedělám problémy. Jistota je jistota, už jenom ten prodej původní zboží se musí nějak prokázat. Kolegyňka tvrdí, že je to zbytečně pracné a výsledek je stejný, tak proč to tak dělat. Udělám to ale tak, jak se to má a hotovo. Díky.
Re: místo dobropisu výměna
A ještě prosím o radu, jak nakládáte s dobropisovaným zbožím, které vám odběratel nevrátí. Na základě čeho ho odepíšete hned do nákladů? Někdy nám jej totiž vrací, ale teď jim majitel řekl, ať si ho nechají, že už nám je k ničemu. A já k tomu nemám ani fotografie, prostě nic.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
6. 5. 2010 15:47
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda byste řešili reklamaci námi prodaného zboží jeho výměnou. Správně by se mělo původní zboží vydobropisovat a nové nafakturovat, kolegyňka by ale ráda poslala nové zboží a při poslání ho hned odepsala na reklamační sklad, aby nám sklad seděl. Postupovali byste tak nebo byste zvolili raději běžný způsob? Je totiž možné, že se jedná o zboží z loňska, což by změnilo sazbu DPH. Moc díky za radu.