Re: DPP-mzda-daň
z DoPP není mzda, ale odměna, nesráží se SP, ZP, daní se
pokud nemá jiného zam-tele, může u Vás podepsat daň. prohl., takže v tomto příp. dostane v čistém to samé co v hrubém, neboť ani slevu na popl. celou neuplatní
musí to nahlásit na ÚP, že má DoPP a také mu budete muset každý měsíc psát potvrzení o tom, kolik si vydělal (mají na to tiskopis)
musíte se přihlásit na FÚ na zálohovou daň a na začátku příštího roku budete muset vyplnit tiskopis a předat na FÚ (i třeba s nulovým výsledkem)
ÚP neplatí žádné SP, ale na zP bude hlášen v kat., za kterou je plátcem ZP stát
Děkuji za radu, jasně 150hod/rok.....DPP bude platit na více měsíců...musím mít asi nějaký docházkový list,kde budou hodiny,a nevadí,že jeden měsíc bude třeba více hod např. 20hod a další 30hod a bude za to stejná odměna cca ty 4 tis.? Jsem v tomto směru začátečník.
musíte vést mzdový list
pokud bude pracovat na stejné pozici, tak bude pro kontroly možná okaté, pokud bude mít za rozdílný počet hodin stejné Kč
dejte pozor, aby to např. ZP, OSSZ nebrala, že ubíráte hodiny, abyste se vešel do 150 hod., ale ve skutečnosti jich má odprac. víc, takže by se kontroly mohly dožadovat např. DoPČ (odvody SP, ZP)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Město omylem zvýšilo daň z nemovitostí u bytů, pokusilo se to hodit na berňák
Dva květnové svátky před námi. Během kterého nakoupíte a během kterého nikoli?
Jako vstup na ligu zdarma? Lidé cupují kulturu pro všechny a bojí se o kvalitu muzeí
Fond dal facku všem občanům ČR, ti totiž nakonec dotace pro Agrofert nejspíše zaplatí
Proč někomu přijdou od berňáku dvě složenky k dani z nemovitostí?
Jedno rozhodnutí vás může připravit o starobní důchod. Jak to zvrátit?
7. 5. 2010 8:46