Hlavní navigace

Nemám slevu na dani

• (neregistrovaný)

12. 5. 2010 10:11

Dobrý den.
    Jsem ČID,.Přesto že jsem letos účetní dodala už dvě potvrzení (na kterých ale nebyla uvedena částka)od ČSSZ ,že stále pobírám ČID,tak na výplatní pásce nemá slevu na dani 220 Kč.Při posledním hovoru s účetní mi řekla,že chce výpis z mého soukromého účtu,kam mi ČID chodí.
    Moc se mi to nezdálo,ale řekla jsem,že potvrzení o tom,že jsem ČID dodám,poslala jsem jí ho poštou.Jak píšu nebyla tam částka-na mou žádost.V příští ani této výplatě slevu nemám.myslím ,že paní účetní nic do výše mho ČID není.Mělo by jí stačit orig.potvrzení od ČSSZ,opravte mne jestli se mýlím.
    Doma jsme s mužem dospěli k názoru,že soukromý účet,kam nám chodí oběma příjmy a ze kterého odchází naše soukromé výdaje je soukromá věc,do které nemá žádná účetní co nahlížet.
    Nevím,co dělat.Hádat se s ní nepůjdu,na to nemám žaludek.Daně si dělám sama,takže když mi po celý rok slevu nedá,tak si ji při příštím podání daní uplatním a o to víc dostanu zpět,je to tak?

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 12. 5. 2010 10:17

Lu. (neregistrovaný)

Re: nemám slevu na dani
      Potvrzení o pobírání důch. jste měla doložit do 15.2. , pokud jste doložila později mělo být přihlédnupo od dalšího měsíce.
      Máte pravdu, že do výše důch. natož výpisu z vašeho soukr. účtu nikomu nic není. Ať si vaše účetní přečte zákony o dani ze závislé činnosti. Nedejte se.

• 12. 5. 2010 10:20

L (neregistrovaný)

Děluju za podporu.Potvrzení jsem dodala už v únoru,další v březnu.Ona je taková zatrpklá,raději ji to posílám poštou.Mám praktickou hluchotu,nevratné poškození sluchu vinou lékaře.Nevím o co té paní jde.Tu slevu si tedy uplatním příští rok při RZD,je to tak.

• 12. 5. 2010 10:19

vt (neregistrovaný)

Do výše důchodu jí opravdu nic není, jen potřebuje doklad, že ten důchod opravdu berete. Když si děláte daně sama, tak si to zohledníte v daňovém přiznání.

• 12. 5. 2010 11:36

Stanka (neregistrovaný)