Re: reklamace mobilního telefonu
Pokud máte doklad o první a druhé reklamaci, pak není dle mého, sporu.
Vás nemusí zajímat, zda byl přehrán firmware nebo vyměněna polovina telefonu. Vy jste reklamoval vadu tlf. Ta byla "nějak" odstraněna. .... Pak se stejná vada objevila znovu, vy jdete reklamovat stejnou závadu.
By mne zajímal ten prodejce. :-)
Pokud máte doklady o reklamacích a je z nich zřejmé, že jde o stejnou vadu, pohrozil bych ŽÚ, ČOI, soudem. Dle toho, co zabere.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 5. 2010 17:10
dobrý den,již po třetí jsem reklamoval svůj mobil kvůli stejné závadě, ale prodejce mi odmítl zboží vyměnit z důvodu, že při první raklamaci došlo pouze k přehrání softwaru a to se nazapočítáva do reklamačních oprav. Chtěl bych se zeptat, zdali má pravdu. Děkuji za pomoc Bartoš