Reklamace mobilního telefonu

  • (neregistrovaný)

    21. 5. 2010 17:10

    dobrý den,již po třetí jsem reklamoval svůj mobil kvůli stejné závadě, ale prodejce mi odmítl zboží vyměnit z důvodu, že při první raklamaci došlo pouze k přehrání softwaru a to se nazapočítáva do reklamačních oprav. Chtěl bych se zeptat, zdali má pravdu. Děkuji za pomoc Bartoš

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 5. 2010 19:59

      mirekl (neregistrovaný)

      Re: reklamace mobilního telefonu
      Pokud máte doklad o první a druhé reklamaci, pak není dle mého, sporu.
      Vás nemusí zajímat, zda byl přehrán firmware nebo vyměněna polovina telefonu. Vy jste reklamoval vadu tlf. Ta byla "nějak" odstraněna. .... Pak se stejná vada objevila znovu, vy jdete reklamovat stejnou závadu.
      By mne zajímal ten prodejce. :-)
      Pokud máte doklady o reklamacích a je z nich zřejmé, že jde o stejnou vadu, pohrozil bych ŽÚ, ČOI, soudem. Dle toho, co zabere.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).