Průmrná spotřeba pro knihu jízd

• (neregistrovaný)

4. 6. 2010 11:48

Dobrý den, jsem trochu zmatená jak správně vypočítat půrměrnou spotřebu pro knihu jízd. Vždy jsem se domnívala, že sečtu 3 údaje v TP a vydělím třemi a mám průměrnou spotřebu.
    Ale teď tady čtu že se mámřídit par. 158, odst. 3 a 4 zákoníku práce a ten říká
    .. zaměstnavatel použite údaj o spotřebě pro kombinovaný provoz podle norem EU. Není však tento údaj v TP uveden, vypočítá se spotřeba PHM aritmetickým průměrem.

co je to ten kombinovaný provoz.. to je to třetí číslo v TP?????

děkuji moc

Blanka

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 4. 6. 2010 12:24

JardaUL (neregistrovaný)

Re: průmrná spotřeba pro knihu jízd
      Někde jsem četl názor nějakého odborníka, který udává toto:

Pokud máte v TP jen dva údaje o spotřebě, vypočítáte aritmetickým průměrem hodnot, pokud tři údaje a normu 80/1268/ES, pak také aritmetický průměr, pokud tři údaje a normy 93/116/ES, 1999/100/ES nebo 2004/3/ES, pak použijete třetí údaj, pokud norma je jiná nebo není uvedena, tak aritmetický průměr, pokud více údajů, tak aritmetický průměr.

Tak snad jsem vás nezblbl ještě víc.

• 4. 6. 2010 12:40

Blanka1 (neregistrovaný)

tak to je fakt dobrý:))) takže celou dobu počítám blbě i průměrnou spotřebu pro použití soukromého auta pro služebí účely???
      ježkovy vokááá, ale auditoři to nezjistili.

Děkuji moc každopádně, tisknu si to, a budu lovit dál:)) a budu muset asi? předělat všehcny knihy jízd???:(((((
      Moc děkuji a přejemný víkend

• 4. 6. 2010 14:14

JardaUL (neregistrovaný)

S těmi soukromými jízdami si nejsem tak jist, tohle se týká náhrad jízdních výdajů podle ZP. Jinak ta tabulka je jen doporučená, tak bych se tím zase až tak nemučil.

• 4. 6. 2010 14:41

Blanka1 (neregistrovaný)

jojo, jardo, tak te´d nevím jetli to mám knihy jízd předělávat, nebo si to nechat "postaru":))) NECHÁM TO ULEŽET.. :))
      děkuji moc a užijte si víkend, snad bude fakt už chvíli slunečno

Blanka