Problém s int.obchodom

  • (neregistrovaný)

    24. 6. 2010 13:14

    Objednala som si cen internet myčku a sporák,kde bolo napísané,že majú skladom.

    Prišla mi faktura.Išla som platit prevodom na účet,ked som si povedala,overím si to telefonicky,aby som nečakala mesiac,zaaplatila a tovar nikde..
    Volala som.Pani mi povedala,že myčka skladom nieje,že platiť ešte nemám.
    Že sa mi ozve druhý den ako to vypadá.
    Nevolala.Volala som ja,telefon vypnutý.
    Lebo som sa k tomu dostala až o 17tej hod.
    Napísala som im mail,že bohužial ruším objednávku.

    Objednala som inde,narýchlo.

    Teraz sa mi vyhrážaju vymahačskou firmou. poslali mi faturu na 1800kč ako storno poplatok.
    Ako na tom som?
    Spravila som ja chybu?
    Ako im možem dokázať,že ona mi hvoorila,že nemám platit,že sa mi ozve druhý den?
    Absolutne neviem či som teda ja pochybila,alebo čo.trocha sa bojím.Dakujem .

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 6. 2010 13:29

      el (neregistrovaný)

      Re: Problém s int.obchodom
      zkuste se zeptat na České obchodní inspekci - mají telefonní poradnu

    • 24. 6. 2010 13:41

      katlin (neregistrovaný)

      Re: Problém s int.obchodom
      dakujem.dle par.53 obč.zákonn.odst.7 mám nárok do 14dni bez udania dovodu stornovat ,prípadne už doručené zboží vrátit.

    • 25. 6. 2010 15:19

      ... (neregistrovaný)

      Re: Problém s int.obchodom
      O možnosti bez sankce stornovat objednávku po jejím přijetí a odsouhlasení prodejcem není v OZ vůbec nic.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).