Re: Schvalování účetních dokladů
Nějak si to nedovedu představit a navíc je to další papírování, pro toho kdo účtuje. Když sivezmu jen 5pokl. dokladů,5 faktur denně x 20 dnů, a navíc kdo si třeba po měsící vzpomene na co se to či ono koupilo.
A Zákon o účetnictví mluví jasně, účetní doklady a záznamy pořizovat soustavně a neprodleně.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 6. 2010 9:47
Dobrý den,
chci se zeptat kdo jakým způsobem schvaluje účetní doklady. Dle zákona má účetní doklad obsahovat podpis osoby, která účetní případ schválila a podpis toho, kdo doklad zaúčtoval.
Nebylo by možné zavést způsob (abychom si zbytečně nepřidělávali práci se schvalováním dokladů), že by si odpovědná osoba doklady prohlédla, pročetla a následně by se např. za jeden měsíc napsal seznam dokladů (pokladní, faktury atd.) a ten by byl podepsaný osobou, která účetní případy schválila?
Děkuji
Honza