Schvalování účetních dokladů

  • (neregistrovaný)

    25. 6. 2010 9:47

    Dobrý den,

    chci se zeptat kdo jakým způsobem schvaluje účetní doklady. Dle zákona má účetní doklad obsahovat podpis osoby, která účetní případ schválila a podpis toho, kdo doklad zaúčtoval.

    Nebylo by možné zavést způsob (abychom si zbytečně nepřidělávali práci se schvalováním dokladů), že by si odpovědná osoba doklady prohlédla, pročetla a následně by se např. za jeden měsíc napsal seznam dokladů (pokladní, faktury atd.) a ten by byl podepsaný osobou, která účetní případy schválila?

    Děkuji

    Honza

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 6. 2010 10:19

      ilča (neregistrovaný)

      Re: Schvalování účetních dokladů
      Nějak si to nedovedu představit a navíc je to další papírování, pro toho kdo účtuje. Když sivezmu jen 5pokl. dokladů,5 faktur denně x 20 dnů, a navíc kdo si třeba po měsící vzpomene na co se to či ono koupilo.
      A Zákon o účetnictví mluví jasně, účetní doklady a záznamy pořizovat soustavně a neprodleně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).