Re: Osobní složka zaměstnance
Toto je správná odpověď, pouze bych doplnil, že z hlediska přehlednosti o uložených, vyjmutých nebo vrácených dokumentech v osobní složce je to Vaše vlastní opatření, které vřele doporučuji. Při zavádění systému jakosti jsme to zaváděli a plně se to osvědčilo. Při ukončení PP pak některé dokumenty vrátíte zaměstnanci, poznamenáte v seznamu a zbytek zarchivujete amáto v tom pořádek.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 6. 2010 11:57
Dobrý den,
Máme osobní složky zaměstnanců, které obsahují osobní dotazníky, pracovní a jiné smlouvy atd. Dozvěděla jsem se, že 1. stranou osobní složky by měl být seznam, co všechno osobní složka obsahuje. Věděl by prosím, někdo je-li to tak a kde najít nějaký mustr, jak by měla vypadat?
Hledala jsem, ale nenašla.
Děkuji mnohorát!