Osobní složka zaměstnance

  • (neregistrovaný)

    25. 6. 2010 11:57

    Dobrý den,

    Máme osobní složky zaměstnanců, které obsahují osobní dotazníky, pracovní a jiné smlouvy atd. Dozvěděla jsem se, že 1. stranou osobní složky by měl být seznam, co všechno osobní složka obsahuje. Věděl by prosím, někdo je-li to tak a kde najít nějaký mustr, jak by měla vypadat?
    Hledala jsem, ale nenašla.

    Děkuji mnohorát!

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 25. 6. 2010 12:39

      Kara (neregistrovaný)

      Re: Osobní složka zaměstnance
      Nevím o tom, že by bylo někde nařízeno, jak má vypadat "osobní složka", ani o tom, že by měla mít nějaké strany. Vždyť různé doklady ani nemusí být pohromadě, klidně je můžete mít na různých místech.

    • 25. 6. 2010 12:42

      Jitule (neregistrovaný)

      Re: Osobní složka zaměstnance
      O ničem podobném jsem neslyšela, myslím, že je to věcí zaměstnavatele, jakou formou vede osobní složky zaměstnanců. Zákoník práce to upravuje v § 312-to je myslím dostačující.

    • 25. 6. 2010 13:31

      pája

      Re: Osobní složka zaměstnance
      Toto je správná odpověď, pouze bych doplnil, že z hlediska přehlednosti o uložených, vyjmutých nebo vrácených dokumentech v osobní složce je to Vaše vlastní opatření, které vřele doporučuji. Při zavádění systému jakosti jsme to zaváděli a plně se to osvědčilo. Při ukončení PP pak některé dokumenty vrátíte zaměstnanci, poznamenáte v seznamu a zbytek zarchivujete amáto v tom pořádek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).