Vrácení poškozeného zboží z eshopu

  • (neregistrovaný)

    28. 6. 2010 13:31

    Prosím poraďte. Pracuji pro eshop se stavebními prvky. Klient si objednal zboží na dobírku, tu jím pověření pracovníci na stavbě převzali a zaplatili. Za hodinu nás kontaktoval s tím, že zboží je poškozeno - poškrábáno ( estetická, nikoliv funkční závada ) a požaduje reklamování zboží - výměnou za nové. Týž den tak učinil emailem a zaslal foto stavu. Přepravní firma dala ruce pryč, s tím že zboží bylo púřebráno v pořádku. Výklad dějě může být dvojí:
    1) závada nebyla na první pohled patrná a odhalili jí až po sundání vrchního obalu.
    2) k poškození došlo na stavbě ( díl spadnul na zem ) tomu odpovídá i opačná orientace prvku na foto.
    Jak postupovat. Ještě než jsem stačil písemně ragovat, klient mě kontaktoval telefonicky. Zde jsem mu naznačil, že reklamace bude zamítnuta z důvodu převzetí bez závad. Na to klient reagoval odkazem na 14-denní možnost vrácení zboží z internetu. Dotaz zní:
    1) může v případě zamítnutí reklamace požadovat vrácení zboží
    2) musím toto zboží přijmout - když vím ,že je poškozené
    3) je můj názor na zamítnutí reklamace správný
    4) pokud budu muset uznat vrácení, můžu něco nárokovat po přepravní firmě? - ti to zahrají buď na převzetí bez závad, nebo na nedostatečný obal...

    Trochu vyčerpávající... Děkuji za případnou odpověď

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).