MONEY - základ ceny a DPH

• (neregistrovaný)

21. 7. 2010 9:25

Dobrý den,
    občas se mi stane, když do Money zadavám nějaký doklad (např. fakturu přijatou), že se mi základ a DPH rozpočítá o pár haléřu jinak než je na faktuře (zkusím zadat cenu celkem i cenu bez DPH, ale pokaždé se to maličko liší). Takže mi jde o to, zda mám ten zbytek zadat do řádku 0% anebo ručně opravit výši základu, DPH i ceny celkem, abych to měla úplně stejně jak na faktuře.
    Jsem začátečník.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 7. 2010 10:08

Simča (neregistrovaný)

Re: MONEY - základ ceny a DPH
      Pokud program vypočte jinak než je na faktuře, lze to ručně opravit. Ale pokud je na faktuře haléřové vyrovnání, zadávám: přidat novou položku, popis, podrobnosti, kde uvedu předkontaci a zase přidat novou položku, popis zaokrouhlení, předkontaci. Pokud to PC vypočte jinak než je uvedeno na faktuře, je třeba zadat korekce, upravit cenu a kliknout na uživatelská korekce nastavená, pak OK.

• 21. 7. 2010 10:20

hani (neregistrovaný)

Když na faktuře mají nějaké zakrouhlení, dávám to do řádku 0%. Ale když jim to vyjde na celé a mě ne, tak jsem právě nevěděla, jestli to stačí ručně opravit. A jaký je rozdíl mezi tím, že to ručně upravím a tou korekcí? Mám dojem, že někdy mám tu ikonu korekce šedou, že to nejde zadat.

• 21. 7. 2010 10:32

Simča (neregistrovaný)

Korekce je šedá, pokud nezadáte Přidat a účtujete částky přímo do okénka. To můžete upravovat ručně, pokud se Vám to bude lišit od faktury. Ale pokud budete mít více položek, pak musíte zadat Přidat, popis a předkontaci. Pak se pracuje s korekci.

• 21. 7. 2010 10:38

hani (neregistrovaný)

Jo tááák :-) Děkuji moc za vysvětlení. A ještě se zeptám, když dáváte zaokrouhlení přes položky, tak dáte předkontaci 548/321 a členění DPH Ř0P? Tím vlastně když já to zaokrouhlení dávám přímo do okénka do řádku s 0, tak se mi to účtuje na nějaký ten účet 518 (pokud se jedná o službu) a to je špatně?

• 21. 7. 2010 11:17