Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 7. 2010 21:33
Dobrý den,
otec si v autorizovaném servisu nechal opravit auto v pozáruční době. Za tuto opravu zaplatil. Do sedmi dnů auto vrátil s tím, že závada nebyla odstraněna.
Servis auto přijal a uznal výtku mého otce. Auto je nyní v záruční opravě. V servisu dlouho nemohli přijít na závadu a stále oddalovali předání auta (několikrát slíbili určitý termín, ale pak zavolali, že závadu ještě neodstranili). V pátek 23.7. to bude již 30 kalendářních dní.
Otci slíbili, že auto bude právě v pátek v pořádku.
Chci se zeptat:
1)Jak postupovat pokud auto nebude opraveno ani do 30ti dnů.
2) Pokud auto otci předají s tím, že je v pořádku a následně zjistí, že oprava nebyl úspěšná.
3) Zda je tato záruční oprava zpoplatněna. Otec již jedou zaplatil ( za neúspěšnou opravu).
4)Auto-dodávku otec používá k podnikání a značně mu tato situace zkomplikoval práci. V servisu mu nabídli náhradní auto(také dodávku). Musel, ale odmítnout, nevyhovovalo mu. Plyne z toho nějaká náhrada škod-ušlého zisku..
5) Má právo na nějakou slevu....
Chci Vás požádat, zda by bylo možné zodpovědět mé otázky do pátku 23.7. do rána, aby šel otec do servisu připraven.
Děkuji.
S pozdravem
Tereza Dundová