Re: Pracovní úraz a konec PP-Jak odškodn
Já řeším to samé a předpokládám, že náhrada se bude počítat pouze po dobu, kdy byl zaměstnán, pak neměl na žádnou náhradu ušlého příjmu nárok, u nás skončil zrušením PP ve zkušební době, těším se na další názory. Asi vyčkáváte na ukončení z důvodu vyplnění tiskopisu bolestného od lékaře?
Přesně tak, čekám až ukončí nemoc a přinese posudek o bolestném. Pořád nad tím přemýšlím, logická mi připadá ta varianta, že náhrada ušlého výdělku je jen za dobu , kdy byl v PP, ale naše zákony jsou často dost nelogické, tak bych ráda, kdyby mi někdo poradil, kdo už se s tím setkal. Díky za Váš názor
Promiňte vstoupila jsem do diskuze jako druhá, ten původní dotaz je vcelku jasný včetně řešení, zavolala jsem si právníka na PÚ a bylo mi sděleno, že zkušební doba je doba určitá a PP končí v jejím termínu ukončení, § 386 toto neřeší, takže v mém případě prodloužení o dobu první nemoci o 20 PD a k 3.8.PP končí včetně náhrad za utrpěný PÚ, odmítnutí převzetí zrušení PP zaměstnancem na tomto faktu nic nemění. To vysvětlení pro ty kteří mají podobný problém. Děkuji za trpělivost
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 8. 2010 10:17