Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 8. 2010 8:54
Dobrý den,
zaměstnanci na naší tel.lince pro zákazníky slouží i noční směny. Noční směna je od 22 do 6 hod. Na noční směně slouží vždy jeden zaměstnanec (není taková vytíženost, aby jich tam bylo více). Pracovníci na noční směny mají pravidelné zdravotní prohlídky, že noční směnu sloužit mohou a k dispozici mají kontakt (telefonní číslo) na pult centrální ochrany.
Dříve v budově byla ještě ochranka, ale v současné době už zde není a tudíž v noci je zde dotyčný zaměstnanec sám.
Zaměstnanci nyní přišli s tím, že tam nemají žádné třeba tlačítko na lékařskou pomoc kdyby se něco stalo, nebo přímo zajištěnu lékařskou pomoc ani ochranku kdyby se někomu na noční něco stalo, jak by se vůbec nějaká zdravotní pomoc k nim dostala a tak.
Prosím postupujeme správně? Nebo je nutné z naší strany udělat jiné zabezpečení, aby případná kontrola s tímto neměla problém? Máte s tímto zkušenosti?
Moc děkuji.