Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 8. 2010 12:34
Prosím, nevíte někdo, zda je právně určena (konkrétní) lhůta na odpověď klienta po vyřízení reklamace zboží (v tomto případě sporáku v restauraci)?
Klient se nám od května neozval, neragoval na naše maily a nyní (po 3 měs.) vyžaduje nápravu - vrácení zboží, i přes to, že se ke zboží nechoval podle ńávodu a poškodil ho.
Děkuji za odpověď.
Blažková