Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 8. 2010 14:15
Vážený portále businesscenter.cz,
rád bych Vás požádal o radu, která je dle mého názoru velice aktuální a mohla by pomoci mnoha uživatelům na vašem portále.
Popis problému : Jsme firma zabývající se prodejem nábytku a bytových doplňků. Prodej zboží je poskytován v naší prodejně i přes internet.
Zákaznice si u nás zakoupila polohovací křeslo, které reklamuje z důvodu vady u naší firmy jako u prodejce zboží. Následně jako prodejce uplatňujeme reklamaci u obchodního partnera ( dodavatele tohoto křesla). Má otázka zní MÁME NÁROK NA NÁHRADŮ NÁKLADU SPOJENÉ S REKLAMACÍ od dodavatele ? S dodavatelem nemáme sepsanou žádnou smlouvu ani podepsané obchodní podmínky, kterými by se mohl vztah ( firma vs. firma řídit). Najdu to někde v zákoníků jakým paragrafem se tento vztah řídí ?
Mnohokrát děkuji za vaší brzkou odpověď.