Zrušená reklamace

  • (neregistrovaný)

    13. 8. 2010 8:03

    Dobrý den,
    prosím o informaci ohledně reklamace.
    V kanceláři máme tiskárnu, která vykazovala vady. Tuto skutečnost jsme zavolali do obchodu, kde jsme tiskárnu zakoupili, a chtěli jsme uplatňovat záruční opravu. Servis nám nabídl, že vyšle technika, který skutečnost prověří. Technik se dostavil a vypsal protokol s možnou závadou a odjel s tím, že se náhradní díl musí nejprve objednat a poté si pro tiskárnu přijedou.
    Mezitím jsme ale závadu objevili sami a to v podobě vadných tonerů.
    Servis jsme tedy zrušili.

    A teď otázky:
    Může nám servis nyní fakturovat výjezd technika ?
    A to dokonce s dvouměsíčním zpožděním ?

    Velice děkuji za informace.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).