Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
13. 8. 2010 8:03
Dobrý den,
prosím o informaci ohledně reklamace.
V kanceláři máme tiskárnu, která vykazovala vady. Tuto skutečnost jsme zavolali do obchodu, kde jsme tiskárnu zakoupili, a chtěli jsme uplatňovat záruční opravu. Servis nám nabídl, že vyšle technika, který skutečnost prověří. Technik se dostavil a vypsal protokol s možnou závadou a odjel s tím, že se náhradní díl musí nejprve objednat a poté si pro tiskárnu přijedou.
Mezitím jsme ale závadu objevili sami a to v podobě vadných tonerů.
Servis jsme tedy zrušili.
A teď otázky:
Může nám servis nyní fakturovat výjezd technika ?
A to dokonce s dvouměsíčním zpožděním ?
Velice děkuji za informace.