OT: zákazníci a jejich výmysly

  • (neregistrovaný)

    19. 8. 2010 9:19

    Právě jsem měla hovor se zákazníkem a chci se zeptat na názor Vás zkušenějších. Byly mu vystaveny faktury UZP květen a červen 2010 (my jsme měsíční plátce DPH). Chtěl, aby tyto faktury zněli na jiné IČO (někoho z rodiny), on sám prá již není plátce DPH.
    Já mu chtěla vyhovět, proto jsem na původní faktury udělala v srpnu dobropisy a ty stejné věci pod novým VS fakturovala na jiné IČO, které požadoval.
    Jenže on teď přišel s tím, že to myslel jinak, že chtěl, aby ty původní faktury pod stejným VS měli změněnou hlavičku a toho, koho požadoval.
    Jsem mu řekla, že se do těch faktur nedostanu, že mám již květen i červen uzavřen. On na to, že si to dali již do přiznání k DPH za 2.Q (jelikož jim údajně někdo z naší firmy slíbil, že ty hlavičky předělám). Neměli faktury v ruce přesto si to dali do přiznání (jedná se cca o 1.220,- Kč).
    Já mu řekla, ať si ten jeho rodinný příslušník podá opravné přiznání k DPH a je to vyřešeno.
    Já bych se do těch faktur na opravu dostala, ale udělám to jednou a budu to dělat pořád, proto jsem se šprajcovala... Myslím, že takto se s daňovými doklady nezachází, již byly zaúčtované...
    Chtěla bych jen vědět, jak byste se zachovali na mém místě.
    Ten zákazník říkal, že to nemůže být problém, všechno jde, když se chce a ať se domluvím se správcem a různé podobné řeči...
    Vím, že někdo má opravdu program, že se již do zaúčtovaných faktur nedostane, nebo to alespoň některé účetní tvrdí...

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).