Hlavní navigace

Reklamní katalogy na období 2010-2011

  • (neregistrovaný) 90.179.141.---

    19. 8. 2010 10:30

    Firma si nechala vytisknout katalogy s paltností od 15.08.2010 -28.02.2011 jak zaúčtovat? Lze vše dát na účet 518xx nebo k 31.12. nějakou část přeúčtovat na 3xx? nebo časově rozdělit? Děkuji Jana

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 19. 8. 2010 15:09

      Mína (neregistrovaný) 86.49.89.---

      Re: Reklamní katalogy na období 2010-201
      také bych rozlišila...
      i když spousta firem posuzuje, zda se jedná o bezvýznamnou či významnou položku (mají stanovené nějaké procento z obratu-rozumné). Pokud se nejedná o významné částky-není chybou časově nerozlišit-Nebo, pokud se takové katalogy nakupují pravidelně a za podobné peníze - tak také není chybou nerozlišovat. Vše je ale třeba mít popsáno ve směrnici - ta se potom předkládá FÚ.

      Ale já rozlišuju úplně všechno.

    • 19. 8. 2010 15:27

      I. (neregistrovaný) 77.236.196.---

      Re: Reklamní katalogy na období 2010-201
      Účtujeme dle toho, kolik katalogů se rozdá. Pokud jste již všechny katalogy rozdali, pak bych celé účtovala do nákladů. Pokud k 31.12. budou některé zůstávat ve firmě, pak zůstatek na 112.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).