Hlavní navigace

Reklamace oděvu

  • (neregistrovaný) 212.96.172.---

    23. 8. 2010 17:18

    Ve značkovém obchodě jsem zakoupila ne zrovna levné letní kalhoty. Byla jsem upozorněna prát na 30 stupňů. Kalhoty ovšem stále pouští barvu a při nošení špiní prádlo. Několikrát jsem je namočila, výsledkem je, že jsou hodně vybledlé. Když jsem je chtěla reklamovat, nebyla mi reklamace přijata s vysvětlením, že se jedná o výrobek nestálobarevný a na to se reklamace nevztahuje. Při koupi jsem na toto upozorněná nebyla (jinak bych si takové kalhoty ani nekoupila), ale ani na žádném lístečku takováto poznámka o výrobku není. Prosím, poraďte mi jak mám postupovat dál. Musí mi v obchodě reklamaci vzít a poslat dál na prošetření? Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 24. 8. 2010 7:17

      m. (neregistrovaný) 88.102.231.---

      Re: reklamace oděvu
      Podle mého názoru by je vzít k reklamaci měli. Do 30 musí o reklamaci rozhodnout s tím, že ji mohou také třeba zamítnout. Mám podobný případ, pánské plavky za 1200 se prý nemají nosit do bazénu s chlorovanou vodou.

    • 25. 8. 2010 14:45

      ... (neregistrovaný) 193.86.121.---

      Re: reklamace oděvu
      Rozhodnutím o reklamaci je jak její přijetí tak nepřijetí. Ve vašem případě došlo k rozhodnutí ihned (jinak max do 3 dnů). Máte nárok na písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnila (důkaz, že jste reklamovala ve 2 leté lhůtě), co je obsahem, jaký způsob vyřízení požadujete spolu s datem a způsobem vyřízení prodávajícím. Nyní je míč na vaší straně s tím, že je zbytečné prodávajícímu věc vnucovat opět ke zmiňovanému "prošetření".
      §19
      http://business.center.cz/business/pravo/zakony/spotrebitel/cast2.aspx

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).