Re: Dokladová inventarizace
Já si nechávám podepisovat každý list, jistota je jistota, nikdo mi pak nemůže říct, že o něčem nevěděl, že o tom nebyl informován, atd. a naopak.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 8. 2010 14:06
Dobrý den,
zpracovávám dokladovou inventarizaci. Mám inventarizační zápis + přílohy (např. kopie výpisu, kopie faktur, atd.)
Kdo mám podepisovat dokladovou inventarizaci?
Já jako účetní a také jednatel?
Má být tedy podepsán každý inventarizační zápis (pro každý účet je jeden), nebo můžu vyhotovit jeden papír, který bude podepsaný?
Jak to chodí u vás v praxi?
děkuji