Chybí doklad

  • (neregistrovaný)

    6. 9. 2010 10:23

    Dobrý den, potřebovala bych poradit, jak postupovat ,vedu DE. Přes internet jsem si objednala na dobírku kanc. potřeby. Po zaplacení jsem však druhý den zboží vrátila s tím, že zaplacená částka bude poukázána zpět na můj účet. Teď však nevím, jak postupovat v DE, protože nemám žádný doklad o zaplacení , zboží bylo odesláno i s fakturou. Na základě čeho zaúčtovat výdej z pokladny? Nebo neúčtovat a pak tu vrácenou částku dát jako ned. příjem? Předem děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 9. 2010 10:30

      v.e.n.d.y.

      Re: chybí doklad
      Jak výdej, tak pak i vrácený příjem bych dala nedaňově, protože jste skutečně nepořídila nic, co by souviselo s Vaším podnikáním....ale k příjmu si udělejte poznámku, že jde o vrácení neoprávněně vyplaceného výdaje, aby FU nemohl zpochybnit příjem.

    • 6. 9. 2010 10:45

      v.e.n.d.y.

      Re: chybí doklad
      Když bude nedaňový, nikoho to nebude zajímat. Jen pro sebe si tam napište poznámku, že jde o vrácený nákup kanc.potřeb, abyste věděla....

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).