Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
16. 9. 2010 11:35
Dobrý den,
chtěla bych se informovat trošku hlouběji do řešení reklamace zboží. Vím, že doba trvání reklamace je 30 dní, ale nevím jak si poradit v případě, že mi z reklamace vrátili pouze menší část a větší část si zadržují pro úhradu náhradně objednaného zboží.
Byla provedena objednávka zb., to bohužel nevyhovovalo, tak jsem následující den zaslala 2 ks zboří nazpět: jeden v hodnotě 799,-, druhý v hodnotě 319,-, celkově 1118,- Kč za reklamaci, za reklamované zboží jsem si objednala jiné v hodnotě 399,- Kč. Požadovala jsem o vrácení tedy 719,- Kč, a těch 399,- Kč at si ponechají na objednané zboží - takto mi to i písemně paní sdělila, že bude část peněz použita na objednávku bez poštovného a balního, protože to je zdarma a zbylé peníze budou vráceny nazpět.
14.9. mi přišla mejlem potvrzená a uznaná reklamace, ale že mi zašlou pouze 319,- tu niřší řástku a těch 799,- si nechají dokud nepošlou náhradní zboží - ovšem jejich dodací lhůta je až 8 tádnů a reklamaci mají vyřídit do 30-ti dnů. Jak prosím postupovat. 31.8. bylo zboří odesláno, takže lhůta je do 1.10.? A když mi do té doby nedodají ani peníze ani zboží? Je možnost dne 1.10. oznámit odstoupení a požadovat celých 799,- nebo pouze 400,- (799,- -399,-)?? Mě to připadí jako zadržování mých vlastích peněz, pokud mi písemně oznámili, ýe reklamace je uznaná a vrátí pouze menší část. Moc děkuji za rady.