Nábytek

  • (neregistrovaný)

    21. 9. 2010 7:52

    Dobrý den, firma nakoupila nábytek - kancel. židle a sedací soupravu, která se skládá z dvojkřesla a křesla, jednotlivé ks jsou na faktuře vyčísleny. Je mi jasné, že kancel.židle budu evidovat zvlášť, ale nevím si rady se sedací soupravou, zda evidovat zvlášť - znám cenu jednotlivých kusů nebo to nechat dohromady. Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 9. 2010 11:58

      Evi (neregistrovaný)

      Re: Nábytek
      Eviduju jako celek. Pouze v poznámkách na kartě si uvedu z čeho se skládá a kolik co stálo. Do názvu si dám Sedací souprava 1+2 /zelená, abych při inventuře věděla co mám kontrolovat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).