Začátečník-cestovní náhrady do zahraničí

• (neregistrovaný)

29. 9. 2010 9:41

Dobrý den,
    jsem začátečník a nevím si rady. Jedná se o cestovní náhrady do zahraničí. Jde o to, že je to firemní auto a jezdí s ním majitelka do zahraničí, bohužel se ke mne nedostanou vždy všechny doklady. jak naložit s touto cestovní náhradou?
    Děkuji za odpověd

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 9. 2010 9:49

Lenka F. (neregistrovaný)

Re: začátečník-cestovní náhrady do zahra
      Cestovní náhrady do zahraničí jsou dobře vysvětleny na tomto webu. Jinak co se týká obecně cestovních náhradů majitelů firmy - pokud má s firmou uzavřenou pracovní smlouvu, má nárok na cestovní náhrady podle stejných podmínek, jako kterýkoliv jiný zaměstnanec. Při cestách firmemním autem samozřejmě jen na náhrady za stravné, případně ubytování apod. (Nevím jak je to s parkovným u firemního auta). My jsme měli při kontrole problémy s cestovními náhradami jednatelů za období, kdy nebyli v pracovním poměru, Finanční úřad nám je dodanil jako neoprávněný náklad. Snad by mohla pomoci mandátní smlouva, ale nevím jak to konkrétní Finanční úřady posoudí.

• 29. 9. 2010 10:02

začátečník (neregistrovaný)

Děkuji za odpověd,
      ještě mne zajmá jak s doklady za pohonné hmoty, většinou platí CCS! ty do cestovních náhrad nezapočítám?
      a jak s dálniční známkou zakoupenou v zahraničí? jak zaúčtuji?
      Děkuji za rady, ještě jsem se s tímto nesetkal.

• 29. 9. 2010 10:07

v.e.n.d.y.