Reklamace - začátek lhůty k vyřízení

  • (neregistrovaný)

    5. 10. 2010 9:56

    Dobrý den,

    jako firma jsme nakoupili zařízení, které jsme dále prodali našemu odběrateli. Zařízení však přestalo řádně fungovat, proto jsme jej odeslali na reklamaci dodavateli. Zařízení jsme odeslali dne 7.9., dodáno jim bylo 8.9. Oni však mají v systému uvedeno přijetí k reklamaci až 13.9. Znamená to, že může být reklamace vyřízena až k datu 13.10., ne k 8.10.? Jak to je s tou lhůtou pro vyřízení reklamace při odeslání zboží přepravcem? Moc díky.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 5. 10. 2010 13:11

      Jituš (neregistrovaný)

      Reklamace - poradí někdo?
      >Dobrý den,
      >
      >jako firma jsme nakoupili zařízení, které jsme dále
      >prodali našemu odběrateli. Zařízení však přestalo řádně
      >fungovat, proto jsme jej odeslali na reklamaci
      >dodavateli. Zařízení jsme odeslali dne 7.9., dodáno jim bylo
      >8.9. Oni však mají v systému uvedeno přijetí k
      >reklamaci až 13.9. Znamená to, že může být reklamace vyřízena
      >až k datu 13.10., ne k 8.10.? Jak to je s tou lhůtou
      >pro vyřízení reklamace při odeslání zboží přepravcem?
      >Moc díky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).