Mzdové listy-zápis

  • (neregistrovaný)

    6. 10. 2010 15:53

    Může mi prosím někdo poradit, zda při vyplňování mzdových listů v kolonce NEMOC se vyplňuje počet kalendářních nebo pracovních dní nemoci? Díky

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 10. 2010 16:25

      markov (neregistrovaný)

      Re: Mzdové listy-zápis
      A co vám vyplňuje počítač? Neděláte to ručně ... v Excelu ... nebo snad na papír, že ne?
      Přijde na to k jakému účelu ten údaj potřebujete, můj program uvádí kalendářní dny, pracovní dny a neodpracované hodiny pro nemoc.

    • 6. 10. 2010 16:49

      Irr (neregistrovaný)

      Re: Mzdové listy-zápis
      Ju, dělám to jen klasik v excelu do vzoru-¨mám jen 1 zaměstnance a nějak jsem si nezvykla dělat to v účetním programu. Potřebuji to hlavně kvůli kontrole zejména ZP a OSSZ, které si mě pravidelně zvou na kontrolu a mzdové listy chtějí. Jen jsem tam ještě nikdy neměla nemoc a tak nevím, jak to uvést správně. Ve vzoru je klasik odpracované dny, neodpracované dny, SV, ŘD, Nemoc...atd. Tak nevím, zda uvádět u té nemoci kalendářní či pracovní dny.

    • 7. 10. 2010 9:36

      xy5

      Re: Mzdové listy-zápis
      uvádějte oboje

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).